Followers

Wednesday 23 January 2013

DeMAm vs SelSeMa

Salam..telefon berbunyi petang smlm dlm pukul 3 ptg kut..aku kat opis ler time tu.aku pn x kenai nom tuh..bila aku jawab jer..cikgu Muhd rupanyer...muhd demam kt sklh..suruh aku p amik..mlm td mmg dia demam.Aku x bg dia p sklh..tp tghari dia p jgk..dia kata dh sihat..angin rajin p sklh ler tuh..baru msk form 1 ler katakan..jenuh gak aku srh cik hubby p amik..en. hubby plk demam dh 3 hari..bercerita tentang muhd, usia dah 13 thn 2013 nih..mesti org x blh teka umuq aku kan...aku kawen seawal usia 19 thn dan jd ibu seawal usia 20 thn..muhd anak kedua ku setelah anak 1st gugr pd usia 3 bln dlm perut..sedey..tp x lama aku pn prgnt kat muhd plk..cuma jarak yg jauh antara muhd & humaira menyebabkan mungkin org ingat anak ku sorang jer. byk org kata muhd adik aku..(perasan nyer).tp itulah kenyataannyer..kat sklh pn ibu dia yg plg muda..cewahhhh...



 anak teruna aku..muhd..handsome x ??

berbalik pada cita demam td,en hubby p amik muhd kat sklh pastu bwk p klinik.aku kat opis ni mcm cacing kepanasan.dok teringatkan anak yg demam..mujur ada mak aku yg tlg tgkkan. nak jd cerita..dkt pkl 5,aku plk yg demam kat opis..aku gagahkan jgk blk dlm keadaaan sakit kpala dan selsema.sampai jer rmh..aku tgk muhd dh lena.en hubby plk hidung berdarah teruk.panas sgt ler tu..aku pun apa lg..telan ubat muhd td..tetiba muhd bgn nak mkn plk.aku gagahi bgn..kami kluaq p mkn kat restoran arab di taman ilmu..at last smua bungkus..x lalu..sampai jer rmh aku pun pengsan.sedaq2 pkl 12 tgh malm dah..pg ni aku gagahkan diri mai opis walaupun x sihat..pekerja yg komited ler katakan...ngehngehngeh....


No comments:

Post a Comment