Followers

Thursday 13 June 2013

Utara Classic Western, Steambot & Grill....

Dengan Nama Allah Yang Maha Pemurah Lagi Maha Mengasihani

Salam...hari ni nak upload restoran yg baru bukak kat parit buntar...aku baru ja p berbuka puasa hujung mggu tadi...restoran yg terletak bersebelahan dgn pusat Dialisis Ehsan berkongsi bangunan dengan Pasar Borong Sakan....

restoran ni menawarkan steamboat dan grill dgn lebih drpd 45 pilihan....1 set alatan steambot dan grill utk setiap meja...ni la rupa periuk tu....1st time tgk...mangkuk atas tu utk steamboat...bhgian bawah mangkuk yg nipis dan besaq tu utk grill....best kaaan...????

set periuk steamboat n grill

aku x sempat nak makan set steamboat ni sbb waktu berbuka dh dekat...so, aku pilih Jumbo Jus Epal yg gelas dia mmg giant size...harga RM 7...boleh share 4 orang....

tgk beza gelas Giant dgn gelas biasa...lebih kurang 4x saiz gelas biasa yg kita guna tu...mmg berbaloi-baloi....utk mkn plk aku pilih set kebab with nasi putih....en. suami plk pilih sambal sotong with nasi jgk....

set kebab with nasi,sup dan acar
set sotong sambal with nasi,sup n acar

humaira just makan spaghetti bolognese...lupa plk aku nak snap pic spaghetti tu....muhammad pilih set chicken chop dgn nasi putih....kira ok la tmpat ni...utk pakej steamboat dewasa dikenakan RM 16 seorang dan kanak2 RM 7....pakej ni siap ada air, nasi goreng, bubur,aneka pilihan steambot dan mcm2 lagi....makan la sampai kenyang....masa yg diberikan utk setiap org maksimum 3 jam sahaja....berbaloi la kann....

ada masa nnt aku nak try steambot ni....

daaaa......wassalam....


No comments:

Post a Comment