Followers

Friday 21 June 2013

MaKaN LaGi....

Dengan Nama Allah Yang Maha Pemurah Lagi Maha Mengasihani

Assalamualaikum....hari ni nak share psl mkn lagi...sehari lps mkn kat restoran terapong, aktiviti makan disambung malam esknya kat tmpat feveret familiy aku...mana lagi klu bkn kat Puncak Mutiara...

bezanya kali ni aku pi sana tanpa en. suami coz terpaksa menjalankan kewajipannya mencari nafkah utk kami...hehehe...aku bersama anak2, family akak yg sulung, family adik aku dan parents aku....

mood nak makan x brapa nak ada coz partner perabih makanan x mai...huhuhu....aku just makan kambing grill saja...x dak set nasi beriayani paha kambing seperti selalu....

so...layanz la gambaq yg x brapa nak glemer nih.....

 humaira dan Acu nya
 anak akak  yg 1st...Aishah
 Akak yg 1st
 adikku yg bongsu

  adik ku yg 2nd last

mood nak posing x brapa ada coz aku sorang ja yg xdak partner....huhu....lepas ja mkn terus blk rmh....aku sampai rmh pkl 10 malam..mmg masa yg sesuai utk booommmm.....bye...

wassalam....

No comments:

Post a Comment