Followers

Monday 10 June 2013

Aktiviti Cuti Sekolah....

Dengan Nama Allah Yang Maha Pemurah Lagi Maha Mengasihani

Salam....cuti sekolah sudah pun melabuhkan tirainya hari ni...dua minggu berlalu begitu saja tanpa ada sebarang aktiviti mkn angin seperti slalu...kali ni sibuk sikit dgn renovation dapur ku yg cenonet tuh....walaupun dah 50% siap (bahagian bwh), aku stay x blh mengemas smua benda dgn sempurna coz bhgian atas dan pintu kabinet dijangka siap sebulan lg.....huaaa...lama lagi tu.....

so, aku x bersemangat utk mkn angin ke mana2 hingga smua selesai....tmpoh cuti sklh ni aku cuma mghabiskan masa hjg mggu dgn memenuhi jemputan kenduri kahwin rakan2....utk anak2 plk aku cuma sempat bwk depa ke JUSCO bandar perda....tu pun kami bertiga ja yg pi coz en. suami bekerja....jadi la...drpd x p mana langsung kan....!!!!

 org x ramai lagi coz msh pagi...so, dpt la humaira main dgn sesuka hati...
         sengih smpai telinga....                                                         
kesian humaira...tringin nk naik kiddo car tp x muat...huhu...kena diet sikit....

 main masak2 sorang2....

 muhammad dgn aktiviti racing nya yg x hbs2...x dak benda lain dah ka nak main...?
menunggang kuda bersama2...mujuq x patah kuda tu....  


aku n anak2 dok kat sini x lama pun coz en. suami call ajak mkn ikan bawal goreng feveret kami....kedai makan tu dkt ja dgn opis en. suami...masa kami sampai, en. suami dh siap order....kami cuma ngappp ja....dah kenyang perut, aku terus pecut blk rmh bersama anak2 yg dh terlentok dlm kreta....huhuhu....

jumpa lagi....bye..bye.....

wassalam.....





No comments:

Post a Comment