Followers

Tuesday 15 January 2013

LaSt DaY PesTa PeNaNg 2012

Salam..dlm kesibukan hjg tahun,aku sempat gak p pesta penang 2x tahun ni. yg plg best aku p last day 1 januari 2013.mmg brg murah sgt.tp..mau tau ler org...mcm semut.tgk anak2 yg hilang dr ibubapak.rasanya..ni la 1st & last aku p hari last. x sanggup rasanya mengharungi detik2 yg mendebarkan dgq anak2 teriak pggl mak depa...ishishish..sedey sggh...sempat gak aku rembat 4 helai kapet..mmg murah betui ler..tu pun pau duit kat en. abang.. balik tu kami p makan ikan bakar kat tepi laut apa ntah.. aku pn x tau...ikan jenahak bakar & masak masam manis...nyamnyamnyam....


 mamat dgn mak uda nya
 sempat lg posing
 maira plg seronok

 hat ni yg aku plg suka.tiap thn x lps peluang drive keta comei ni..mcm nk tercabut jantung
 bersama ibu mertua & adik iparku

 jenahak msk sweet sour



No comments:

Post a Comment