Followers

Wednesday 3 April 2013

Tinggal Bertiga....

Dengan Nama Allah Yang Maha Pemurah Lagi Maha Mengasihani...

Salam...minggu yg plg memboringkan...en. suami agak bz sikit sejak dr last week lagi...nak nmpk muka pun ssh...cuti sekolah yg baru berlalu aku n anak2 x p bercuti ke mana2 pun...kadang2 3 hari baru balik...so, aku x payah la sgt nk masak...utk makan malam biasanya aku beli ja...x pun p makan kat kedai...aku jarang makan malam sejak 2 menjak nih...????

lagipun...aku msh lg dlm mood membaca novel...habis 1 novel, aku cari yg lain...wabak nih semakin merebak dalam diri ini...bemakna, angin 'M' aku sudah datang....nak update blog pn dah Malaih...member2 pun dok tanya awat aku lama x update...so...hari ni nak update sikit yer....aku n anak2 p makan bertiga (sedih nyer) kat kedai Kak Wan Tomyam...


 Laici kang....slurppp....
 Kuey teow Kungfu....
 Humaira x sabaq nak makan....
 Muhammad dgn nasi goreng USA nya...
sehingga menjilat jari....


bye...bye...nak sampung baca novel...sementara en. suami x dak boleh la aku mentelaah...klu dia ada alamatnya hancur lunyai la novel tu dikerjakan nya....
Rindu Dalam Sepi...novel kedua utk bulan nih...nak cuba habiskan rini.....hehehehe..

wassalam.....


No comments:

Post a Comment