Followers

Monday 1 July 2013

Gotong Royong 5S....

Dengan Nama Allah Yang Maha Pemurah Lagi Maha Mengasihani

Asssalamualaikum....rata2 smua pejabat x kira swasta atau kerajaan sibuk membuat persediaan 5S...x payah la aku nak detail kat sini coz majoriti kita sgt2 faham benda nih...ada jugak antara kita yg dh pun diberi sijil 5S...bg opis aku ni, kami baru di tahap pertengahan...

mmg la ramai yg merungut dgn 5S...ssh nk buat kerja lah, susah nak cari brg lah...macam2....so, jumaat yg baru lepas, opis aku mengadakan gotong-royong mega utk melicinkan lg kerja2 yg dok tertangguh....seronok jgk....sebelah ptg nya, pelancaran 5S diperingkat opis dilaksanakan....aku ditugaskan dibahagian pantry bersama syamsuri dan farah (tgh cuti bersalin)...so, tggl la aku dgn syam saja....layanzzz antara aksi yg sempat aku snap sepanjang hari tu....

 berpossing sebelum memulakan kerja
 bersama partner ku syamsuri...
 sebelum
 selepas
 selepas
 selepas
 majlis pelancaran

sekian dulu utk pagi isnin yg agak tidak bersemangat utk memulakan tugasan...tambahan plk hujan turun mengiringi hari yg mmg plg ramai x suka sbb kena msk opis lps bercuti hjg minggu (samalah kita)...hehe..


wassalam

No comments:

Post a Comment