Followers

Friday 5 July 2013

Main Jentik-jentik

Dengan Nama Allah Yang Maha Pemurah Lagi Maha Mengasihani

Assalamualaikum....ahad lepas menjadi sejarah bila aku yg dh lama x main apa2 game utk opis tetiba ja beralih arah...smuanya kerana adikku Suhana...dok memujuk aku wakil opis main karom utk sukan PETANDA....aku mmg la malaih coz game tu hari Ahad...dah la jauh plk tu....

aku yg cpt lembut hati nih tetiba ja setuju...indoor game ja...apa salahnya....last aku melibatkan diri dlm sukan pada thn 2006 sebelum prgnant kat humaira....Alhamdulillah...opis aku berjaya jd johan karom dan dart...aku berpasangan dgn sue...kami memang 2 dr 4 game...jadilah...hehehe...aku tggl anak2 kat rmh dgn en. suami...sian betui...layanzzzz pic yg sempat aku snap hari tu...

 berpossing sebelum main
 adikku...bob tgh bertarung congkak
 wahhh...possing ja lebih
 jemput makan...

bersama body guard PDTSPS

tahniah kpd semua warga SPS coz muncul sbg juara PETANDA....caiyokkkk....



wassalam

No comments:

Post a Comment