Followers

Wednesday 28 August 2013

Kena Saman La Pulakkkk.....

Dengan Nama Allah Yang Maha Pemurah Lagi Maha Mengasihani

Assalamualaikum....hari ni nak story-mory smbungan entry semalam.....jeng...jeng...jeng...

masa nak p open house tu aku, sue n pidah park kreta n moto kat food court dpn opis...kami tumpang kreta wehda p sana....nak jadik crita, time balik tu perut smua kenyang...x prasan langsung ada someting kat cermin kreta...dah start enjin, masuk gear...baru prasan...kelam kabut aku kluaq blk tgk ada kertas kale kuning kat bwh viper....

 haaa.....nampak xxx...????
 mcmni la ayat yg tertulis kat kertas tu....ish...bila difikirkan mmg mulanya rasa kecut perut...aku ni ada musuh ka..??? haishhh....bila direnungkan sedalamnya, rasa mcm kenai ja tulisan kat kertas tuu.....
 dlm aku dok hingaq psl kertas aku...baru kami prasan...kat keta sue pun ada jugak...cuma ayat yg tertulis tu lain dr aku...sue x kena saman...just 1 pertanyaan ja.....
haaa....sue plk kena mcm nih...agak2 la kannn.....sapa la punya keja yg terlebih rajin sgt nih.... x cukup rajin kat opis, kat luaq opis pun rajin jgk...x pun, dulu cita2 dia nak jadi polis kut....hehehe....

apa2 pun...nak tergelak plk bila diingat balik...benda yg x prnah aku terfikir akan jadi kat aku....riuh kat FB mlm tu...jd topik yg plg hangat kat opis aku...smua pakat sibuk nak teka sapa la punya tulisan yg cantik bangat tu.....

happy go lucky....

kehidupan akan lebih indah andai disulami gurau senda.....

wassalam....

2 comments:

  1. Byk2 kete kat medan selera tue...kete kak ida yg menjadi idaman pemyaman tue kan..agak2 die teringin kot nk naik kete kak ida tue...hihi

    ReplyDelete
  2. tu la sue...k.ida pun rasa mcm tu jgk...mungkin dia malu kut...

    ReplyDelete