Followers

Friday 25 October 2013

Hari Yang Panjang....

Dengan Nama Allah Yang Maha Pemurah Lagi Maha Mengasihani

Assalamualaikum....angin segan n 'M' besaq dah mai....nak ketuk keybod pun malaih....minggu yg agak memenatkan...dah 2 minggu asyik JJCM....

hehehe...bezanya kali nih bkn la saja2 JJCM...ada tujuan yg amat penting...2 mggu sblm nih aku dh p KL ambik Pakcik aku yg kurang sihat....so, aku kena la hntaq blk pakcik aku blk ke KL lps dah tamat rawatan tradisional kat sini....

hari rabu, pkl 8.30 mlm aku gerak bersama anak2 n ayah aku  ke KL hantaq pakcik n makcik...smpai sana lbh kurang pkl 12.00 mlm....en. suami keja....so, aku la drive...


 berehat seketika di R& R Tapah...

lps hntaq pakcik, aku terus ke Melaka plk utk ambik akak aku yg nak blk perak bersama 3 org anak dia...abg ipar aku x cuti...so, akak aku x leh nak drive sorang dgn anak yg msh baby....

sampai melaka pkl 2.30 pagi...tidoq n rehat.....bgn pagi terus p ronda2 melaka...x p mn pun...just p restoran terapung ikan bakar umbai...syok tempat nih...tepi laut....

 Restoran Terapung Ikan Bakar Umbai

 humaira dgn Tok Wan

 bertiga ja...huhuhu....
 
 lastly kami singgah shopping kat Ayer Keroh...tiap kali mai melaka pasti aku singgah kat sini...wajibbb....nak angkut gula melaka dgn dodol asli...x lupa jgk cencaluk....hehehe....lps shopping, terus tekan balik ke perak...esok kan dah nak keja...kena la blk cpt...anak2 pun nak sekolah....jln jem sepanjang highway coz hujan lebat...excident merata2...
  
alhamdulillah...kami selamat tiba ke perak pkl 11.00 mlm.....

sekian dulu yerrr...crita org yg sedang dilambung ombak 'M' ......

wassalam...

No comments:

Post a Comment