Followers

Monday 6 January 2014

HuMaiRa DaH MaSuK PrA SeKoLah

Dengan Nama Allah Yang Maha Pemurah Lagi Maha Mengasihani

Assalamualaikum....lama betoi x buat entry...besala hujung tahun mmg bz dgn closing akaun...Alhamdulillah...x byk problem thn ni...syukur sesangat....

hari ni 1st day aku masuk opis...hehehe...mengulat sakan coz humaira dah start masuk prasekolah...lama dah x dak anak kecik...muhamad pun dah tingkatan 2 tahun ni...so, keterujaan aku ni mmg gila2... tu yg sakan punya smbung cuti...kali ni 1st time jugak la aku jahitkan baju sekolah utk maira...ya la, sebelum ni anak lelaki...baik beli dr buat....

nampak sangat dia yg paling besaq....
 
hari pertama sekolah, mmg aku takut jgk dia buat perangai...dia kan jenis yg x kan bukak mulut klu org yg x kenai teguq...nasib la dia ok ...masa aku hntaq tu elok ja dia masuk kelas....Alhamdulillah....aku cuma tggu sat dlm 30 minit...bila x dak apa2, aku p tggu kat rmh mak....

 kelas humaira


 kena salam dulu sebelum balik
 seronok klu blh jemput anak hari2....

time balik aku p awai skit.....nak skodeng gelagat dia....rasa nak tergelak plk tgk bebudak nih...tersenyum sorang2...hari ni en. suami teman aku...dia pun mcm teruja jgk...yg x bestnya, dah tggl berdua plk bila anak2 smua dh masuk sekolah...sunyi plk rasanya....nak kena tmbh  sorang lagi nmpk nya....huhuhu....

hari kedua pun dia x byk songeh...cuma dia nak ibu n ayah p hntaq....hai, nasib la anak bongsu....ayah yg malaih pun jadi rajin p hntaq....

alhamdulillah...tamat la 2 hari sekolah....syukur....hari ni pkl 6 dah bangun...x sabaq nak nyanyi lagu sekolah katanya....ada perhimpunan....dalam hati takut jgk dia x larat nak berdiri nanti...pagi tadi, aku hantaqkan...time balik kena la tok n wan p ambik....ayah n ibu masing2 dah keja....

semoga berterusan hendaknya sikap rajin ke sekolah dia ni....semoga menjadi anak yg solehah di dunia dan akhirat.....aminnn......


wassalam....

No comments:

Post a Comment