Followers

Tuesday 24 December 2013

PeStA PeNaNg 2013

Dengan Nama Allah Yang Maha Pemurah Lagi Maha Mengasihani

Assalamualaikum....Pesta Penang dh stat 23/11/2013 smpai 31/12/2013....aku sempat serbu last week...bersama MIL n 2 org adik ipaq....memborong tu x tara mana pun...mcm besa la...tikaq dgn karpet mmg kategori wajib...cuma kali ni tmbh jubah n dress 2 lai...jubah punya la murah...sepasang RM50....mana x rembat 2 lai kannn....!!!!

tiket masuk Pesta Penang bg dewasa RM3 dan kanak2 RM1...yg x tahan, Euro Funpark mmg gila2  naik mendadak...satu game saja yg kena RM4.00...yg len smua RM 6.00- RM14.00....klu bwk bebudak reramai mmg kempis la poket...aku yg bwk 4 org pun hbs RM 150 kat situ ja....

kali ni aku x naik pun bumper car...rasa mcm dh tua sgt plk nak naik benda alah tu...hehehe...tua la sangat....!!!! jom layan pic yg dan aku snap coz aku p awai...pkl 5.40 dh sampai sana...jalan pun x jam lagi time tu....best giler....jommm...

 antara barang2 yg ada..

 tempat feveret...
 tumpang glemer...hehehe....
 challenger...yg ni plg mahai...7 token = RM 14.00...benda ni la yg plg aku gerun....serammmm....
 yg ni smua org tau...Top Gun....aku x ingat brp...RM10 ka RM 12....lupa plk....
 Rmh hantu....hehehe....
 Euro Wheel...RM 8 seorang...

 sempat lg posing...
 Taman Mini...mcm i-city la plk....syok...tp jenuh nak bergambaq...ramai sgt org dok posing...




 humaira tringin nak naik kuda....
 bumper car...
 humaira n mak uda...nasib ada si shima ni...klu x aku la yg kena naik sama...
yg ni SUKPP punya corner....

best jgk p kali ni....nak tau pasai pa...p time x dak gaji...en. suami yg ajak...so, dia la yg blanja smua...aku just kluaq RM 100 coz tmbah kat bebudak tu nak main Euro Funpark...safe duit ibu...hehehe...bijak...bijak...terbaekkk.....

wassalam....


No comments:

Post a Comment