Followers

Monday 27 May 2013

Gila Novel....????

Dengan Nama Allah Yang Maha Pemurah lagi Maha Mengasihani

Salam....dah lama x jenguk blog sendiri...kenapa yaaa...???? ini lah akibatnya bila penyakit gila novel kembali...lepas satu sambung satu plk...bila dh start baca, kena perabih satu buku...x sabaq nak tau ending...hat ni yg buat keja smua x jadi....

dlm satu hri aku blh hbskan 1 novel...mggu lps aku berlapuk dkt POPULAR Komtar hmpir 1 jam mengangkut 7 buah novel....mggu ni sempat shopping on-line plk....ish...bahaya klu terus dibiarkan penyakit nih...so,dlm seminggu nih aku try control blk angin gila nih....elok la, dah sepuluh novel hbs dlm seminggu...

 tanpa disedari...wahida dah snap pic aku yg tgh kusyuk membaca sinopsis novel utk di beli...tq wahida...
 hasil yg dibawak balik dr POPULAR...
 yeaaa....novel yg dipesan dah sampai....
antara novel yg membuatkan aku gelak terguling2....

post hari ni cuba aku ringkaskan sbb nak hbskan lg 1 novel....hehehe.....bye....


wassalam...

No comments:

Post a Comment