Followers

Monday 13 May 2013

Pizza Hut....

Dengan Nama Allah Yang Maha Pemurah Lagi Maha Mengasihani

Salam....hari ni nak share story mggu lepas...dah habis boring...anak2 ajak p makan pizza...kebetulan plk en. suami x keja...apa lagi...lepas ja maghrib terus pecut ke Pusat Bandar...
masa aku smpai org agak ramai...tggl 1 meja yg kosong...tp still ada pggan n cawan yg belum dikutip...sggh mencabar kesabaran bila dh 15 minit kami kat situ msh x dak pekerja yg angkat smua pinggan mangkuk....masih x dak pekerja yg amik pesanan....muka en. suami pn dah lain...pekerja yg ada dok asyik sembng n gelak2 ja...geram betoi....
at last aku tgk ja kat depa x kelip2....pastu br depa perasan yg meja tu x kemas lg....dgn muka selamba sorang pekerja (perempuan) mai kt meja aku amik order...yg aku x tahan, en. suami terus sound dia srh angkat pggan....terus merah muka dia....pengajaran buat pekerja2 pizaa hut, behave yourself....takut nnt dpt feedback buruk plk Pizza Hut Parit Buntar....dh byk kali jd mcm nih....apapun...layanz pic yg aku sempat snap....


mushroom soup...my favourite
sedap betoi.....
seronok humaira main dgn garfu n pisau....
2 set pizza medium...
jom....nikmati kesedapan mushroom soup...hehehe...
licinnnn.....


kenyang betoi perut...walaupun agak sakit hati dgn pekerja kat situ, aku x amik pusing sgt...yg penting perut mau kenyang....hehehe....



wassalam....

No comments:

Post a Comment