Followers

Tuesday 28 May 2013

Sebenarnya Saya Isteri Dia....

Dengan Nama Allah Yang Maha Pemurah Lagi Maha Mengasihani

Salam....tetiba hari ni terajin la plk nak update blog...kononnya nk mengembalikan kerajinan jari jemari ini mengetuk keyboard seterusnya menekan button sign-in blogger yg semakin luput dr ingatan mouseku....hehehe...jiwang karat....

al-maklum lah...sejak angin gila novelku kembali, dalam hati ni mcm ada taman...asyik berbunga dan mengharum....rasa mcm balik ke zaman bercinta dolu-dolu....terasa muda kembali.....ish....smpai en. suami pun nmpk perubahan aku ni yg asyik tersengih ja sorang2....jeles lah tu......

sebagaimana yg diketahui oleh member2, aku ni bkn sorang yg suka tgk tv....ada drama yg tertentu ja aku layannn....yg terbaru ni aku terjebak dgn slot zehra di tv3....


walaupun aku ada termiss beberapa episod, aku tgk cara on-line....best giler crita nih....gandingan Izzue Islam dan Tiz Zaqyah mmg secocok...aku suka tgk gelagat depa nih...lucu sgguh....tmbahan scene blk kampung yg dimeriahkan lagi dgn gelagat Wan Maimunah sbg Tok Wan.....


drama bersiri ni ditayangkan seminggu sekali sahaja pd hari Jumaat....keterujaan yg tggi utk mengetahui kesudahannya, aku bergegas ke Dynamic, POPULAR dan beberapa kedai buku lain...malangnya novel tu terlalu laris kalah keras rebus masa bulan puasa....at last aku terpaksa menyopping on-line....akhirnya....

tadaaa.....tercapai jgk cita2 ku utk memiliki novel nih....

novel yg mmg tebal (897 ms) ni mmg syok giler....drama dan novel mmg x sama sepenuhnya...almost 70% ja ikut novel...nak tahu ???....aku berjaya hbskan dlm masa sehari saja....wah !!! ish..ish...x berfaedah langsung....x sabaq nk tggu episod utk mggu ni plk....bye...



    Wassalam....

No comments:

Post a Comment