Followers

Thursday 2 May 2013

Trip To Pdg Besar-(Part 2)

Dengan Nama Allah Yang Maha Pemurah Lagi Maha Mengasihani

Salam...hari ni ada sikit masa yg terluang...peluang utk aku menghapdate blog ku yg dh berkarat ni...sambungan kpd trip ke padang besar hari tu...keretapi utk balik ke PB sepatutnya pada jam 6 petang...mak aiii...lama tue nak berkampung kat Padang Besar...so, aku suruh ayah dan mak mai amik kami kat sini...ada can la blk awai sikit...malaih dah nak tggu train...

Ayahku dgn berbesar hati sggp drive keta aku utk amik kami...Alhamdulillah...depa smpi pkl 12 tghari n kami pn cepat2 kluaq coz dh boring menyopping...tetiba ja en. suami ajak p Gua Kelam yg x jauh dr situ...nak mandi manda katanya...apa lagi...melompat la anak-anak...on the way nak p gua kelam kami sggh kat Vaterinar Perlis...kat sini ada ostrich,rusa,kuda dan lembu..

 Ladang Burung Unta...
berpossing dgn anak2...en. suami x turun kereta pn, dia dh boring sbb hari2 lalu sini...
Syafiqah dan Humaira...

lepas puas possing, barulah kami menyambung perjalanan ke Gua Kelam....best nya...kami mkn tengahari dan mandi kat sana...

 syafiqah (adik ku yg last)
 keadaaan dlm gua yg sangat menarik...
 pengalaman yg x kan aku lupa...

 berpossing lagi...
bersama mak n ayah ku...
cantikkan batu2 ni..???




puas mandi manda, kami pun bergerak meninggalkan Gua Kelam...keseronokan permandangan kat sini bagai menggamit aku utk kembali semula ke sini kalau ada masa yg terluang...aku meneruskan perjalanan ke Bukit Kayu Hitam atas permintaan mak aku yg tringin nak shopping coklat kat The Zon Duty Free...x dpt p Langkawi mai sini pn x pa la...harga coklat kat sini x byk beza dgn langkawi...lebih dalam berapa ringgit ja...masih lagi berpatutan...


antara coklat yg aku sempat borong

Selesai menyopping, kami pn bertolak pulang ke rumah...sampai ke rumah lebih kurang pkl 8 malam...keletihan yg begitu terasa...nasib bek esk holiday....tamat la kisah perjalanan ku ke Padang Besar....

Jumpa lagi.....

Wassalam...

No comments:

Post a Comment