Followers

Friday 22 February 2013

JoM CiCaH SmeKuT KeRiNg

Dengan Nama Allah Yang Maha Pemurah lagi Maha Mengasihani

Salam...tima kasih buat kengkawan coz sudi menjenguk blog ni ..tima kasih jgk coz x jemu2 melayan leteran aku yg ntah apa2 ni..bila mood rajin, pnjg leteran aku..bila mood x brp nak rajin, malaih plk nk taip panjang2..hari ni nak cita pendek ja..makna nya mood rajin makin menipis..mana x nya..ada habit baru yg nampak semakin carry forward..nak tau apa..???? Tabiat mencicah smekut (biskut) kering dgn ayaq teh panas..rasanya sblum ni x pernah pun layan smekut kering ni kat opis..klu kat rmh mak aku dah mmg jadi tradisi sejak turun temurun lagi bila waktu petang..tetiba ja si adik kecik wahida (member opis), dok ajak aku mengeteh (ganti perkataan mengopi) time hujung2 waktu opis nak habis..dia siap bwk smekut kering boh dlm balang lagi..besa la, anak tokei kedai runcit...ish..aku yg konon nk diet ni paham2 la.. klu org ajak makan, x kan nk tolak..sian plk nk hampakan orang..skrang ni dah jd mcm kemestian..tiap ptg mesti nak cicah gak smekut ni..pastu geng mengeteh pun makin bertambah dr hari ke hari..korang besa ka cicah smekut kering dgn ayaq tea..?? try tgk..bayangkan ayaq tea panas yg berasap dipadankan dgn smekut kegemaran anda....perghhhhhhhh....

 smekut kering
 smekut favourite
 geng mengicah
 adik kecik...so sweetttt..
 teko ajaib
 sempat lagi posing..
anak bongsu dgn ibunya..

No comments:

Post a Comment