Followers

Monday 25 February 2013

SanTai LuNcH HoUr (JuMaaT)

Dengan Nama Allah Yang Maha Pemurah Lagi Maha Mengasihani

Salam..hari ni x mau cita panjang..nnt ada yg menyampah nak baca plk..hehehe..Hari Jumaat yg lepas merupakan hari yg agak serabut sikit dgn mcm2 masalah opis. So..bagi merelease tension (konon)...kami, (aku, farah n pidah) sepakat buat keputusan utk keluaq meronda . Walaupun tempat yg dituju blom pasti, aku menekan pedal minyak menghala masuk ke tol Jawi (dekat ja dgn opis).. Masa dlm keta baru decide.. Jusco jd tempat pilihan..Bkn shopping pn (poket tgh kering)..just p ronda2 & jamu mata..

 tadaaa...AEON Sbrg. Perai

 tempat pertama yg diterjah
 Farah..selaku mastermind kami
 rambang mata nk pilih yg mana..
 sempat snap topping yg ada..
 bakal ibu yg always cute..
 bukak mulut luas sikit pidah..nak tlg suap ni...


 destinasi kedua yg sempat kami singgah..Auntie Anne..farah selalu dok cita psl roti ni..tp baru kali ni aku sempat rasa..so far so good..aku plg suka yg ada hotdog kat tgh dia..emmm...sedap dimakan masa tgh panas..oleh keraana kami dah layan BR terlebih dahulu, so agar sukar utk habiskan smua nih..tp, berkat semangat kerjasama..alhamdulillah..tggl sikit ja lagi...
ni la Auntie Anne's..korang pernah rasa..aku baru 1st time..heheheh..
 antara pilihan yg ada kat Auntie Anne
 pilihan kami untuk dikongsi..


Setelah kekenyangan..kami pun bertolak balik ke opis dlm keadaan masing2 full tank..aku memaksa diri drive walaupun mata aku dh tiga suku tertutup..nasib bek la farah n pidah dok merapu sepanjang journey kami menuju opis...celik sikit bijik mata aku nih...

jumpa lagi...

1 comment:

  1. nie ibu mengadung yg teringin ker atau ibu yg bakal mengandung yg tringin nk mkn nie????

    ReplyDelete