Followers

Wednesday 20 February 2013

KenANgaN ZaMaN PeRseKoLaHaN-Siri 2

Salam..hari ni nak smbung lg crita tntang zaman sekolah. Korang ada x Buku Biodata..???..time sklh dulu smua org ada buku biodata nih..xpecially bdk pompuan. Buku ni akan di passing kat member2 utk mengenali dgn lebih dkt lagi..konon nya la...pakat tulih la dlm buku tu..mcm2 idea seta kreativiti dpt dilihat..x lepas juga luahan perasaan ...bila diimbas blk, rasa nak tergelak plk. biodata aku nih since 1995 lg. aku simpan hgga kini walaupun terdapat beberapa page yg dah terkoyak. Aku sorokkan dr anak2 n En. suami coz ada beberapa luahan perasaan dr admire aku..cewahhh..bkn apa..takut kena perli plk nnt...

 ni la biodata aku..
 hak cipta terpelihara
 biodata aku-oppsss jgn gelak kuat sgt..
 shhhhh...
 hak cipta terpelihara
 madah pujangga

 pantun melayu..

Ni la antara coretan member-member aku masa sekolah dulu..ada yg aku dah lama x jumpa dan ada yg aku x pernah jumpak langsung. Entah kat mana la depa la ni. so..klu ada masa lapang, aku bkk blk buku ni sbb ada gambaq depa dlm nih..
 teman rapat merangkap jiran aku-INTAN
 teman rapat satu kelas 4A1 dan 5A1
 teman satu kelas 4A1 dan 5A1
luahan hati dr admire aku...jgn marah..dah tutup buku yer..budak2..

No comments:

Post a Comment