Followers

Monday 18 February 2013

KeNaNgAn ZaMaN PerSeKoLaHaN

Salam...pekabo smua..cuti minggu sabtu dan ahad yg lepas, mood utk mengemas rmh tiba2 ja menjelma. Habis seluruh pelosok & sudut kena punggah. Mana benda yg rs x mau smua letgo dlm tong sampah. Dalam kesibukan mengemas, aku terjumpak album lama. Gambaq alam persekolahan hingga la ke alam rumahtangga. Bila dikenangkan zaman persekolahan ni, rasa nak gelak pun ada. Akai yg x brapa cerdik. Macam2 peristiwa pahit manis dirakam sepanjang 11 thn persekolahan.

Memulakan persekolahan di darjah 1 pd thn 1987 di sek. keb. permatang Tok Mahat sps dan menamatkan sekolah menengah di sek. Sri Perak pd thn 1997. Aku adalah antara insan yg agak aktif mewakili sekolah dlm beberapa aktiviti. Glemer ka aku ni..??? Boleh tahan laaa....(ayat masuk bakul angkat sendiri)..

p/s :  korang mesti tertanya2 mana 1 aku kan..!!! teka la sendiri..
klu :  yg plg comel tu la saya...


 Darjah 1..perasan x gambaq 2 org mamat tue.??? tu la klu akai x cerdik..aku koyak muka depa sbb bergaduh..lucu kan..??? bila teringat blk terasa betapa x cerdiknya aku waktu tue...
darjah 1- masuk persembahan hari penyampaian hadiah
 darjah 2-persembahan hari penyampaian hadiah
 darjah 6-hari terakhir di SKPTM
tingkatan 4- mewakili perbahasan (dinobatkan sbg. best speker)
 tingkatan 4-bersama teman rapat
 tingkatan 4-kem motivasi di kuala gula
 tingkatan 4-rombongan ke USM
 Tingkatan 5
 tingkatan 4-mewakili perlawanan bola sepak wanita di SKPBG
 tingkatan 4-mewakili pesta pantun di SMAI Bgn.Serai
mewakili sekolah -hari inovasi
  

2 comments:

  1. Msti kak ida ramai peminat kan mase dolo2...

    ReplyDelete
  2. ramai sue..x terkira dgn jari..(ayat org takbur)

    ReplyDelete