Followers

Thursday 14 February 2013

Pantai Merdeka (sambungan)

Salam...seperti yg dijanjikan sambungan kpd entry sebelum nih...jejaka yg tetiba digilai di opis saat ni...jengjengjeng...


 minat x drama bersiri nih...???? kat opis aku la kan, cita ni hot giler.. Tiap hari sampai ja opis pakat dok sembang psl zain & el..Aku x tgk pun cita nih..besa la kannn..aku kan x minat tgk tv sgt...korang nak tahu..???? kat opis aku ni ada la staff baru masuk..nama dia bkn ler zain..tp rizal..kata member2 opis kami, muka dia mcm zain. oleh sbb drama setia hujung nyawa nih, Si "zain" ni tetiba ja glemer kat opis aku..tp, cita ni dh habis punnn...namun bahangnya msh lg terasa kat opis aku sbb ada klon zain...



 yg mana 1 zain??? korang teka ler sendiri yer...



 sama x???? terpulang la pd penilaian mata masing2... ntah ler..korang nilai ler sendiri...kepada rizal AKA "zain", jgn marah yer...jumpa lg...byebye...



No comments:

Post a Comment