Followers

Tuesday 19 November 2013

TeMpAhAn JiRaN....

Dengan Nama Allah Yang Maha Pemurah Lagi Maha Mengasihani

Assalamualaikummm.....mood malaih hari ni...dh ptg baru nak terketaq2 ketuk keyboard...besa la kan....angin 'M' ni slalu come n go sesuka hati dia...hehehe...

sedaya upaya aku merajinkan diriku untuk tekan button new post kat blogger tu....hahaha...ni la hasilnya....

Blueberry Cheese Tart

ni kira hobi baru aku la...membaking...sejak2 kabinet dapuq aku siap, dgn oven yg nala punya besaq....mood nak membaking terus subuq....x yah boh baja pun....aku x prnah terniat nak menerima tempahan....buat pun sekadar suka2 ja....tp, apakan daya....en. suami dah terstory kat jiran2 plk yg aku la ni dok rajin buat benda nih...apalagi, pakat request la srh aku buat nak rasa...bila dah bagi rasa, crita len plk mai....nak tempah la kan......

aku ni mmg la malaih nak trima oder....aku membaking pun ikut suka aku...mai angin nak buat, tgh mlm pun aku buat... bila org oder, aku rasa mcm paksaan...kena plk aku ni kan jenis insan yg x smpai hati....huhu....

akhirnya, lps sorang mai plk sorang nk oder....makkkkk......kerja aku dh bertmbh....at last, aku pun buat byk2 kulit tart tu time weekend...bila ada  org nak, aku just masuk filing ja...kan sonang baitu....

Insyaallah...dlm entry lps nih aku share resepi dia...hr ni mood x dak yer...resepi tu blh tgk kat blog sifu azalita masam manis....blh tgk kat  sini

stok kulit tart 

klu follow betoi2 Insyaallah jadi.....aku dah berkali2 buat...Alhamdulillah.....apapun yg kita buat, jgn lupa mulai dgn kalimah Bismillah dan buat la sesuatu dgn hati yg ikhlas kerana Nya....tqvm kak Azalita....semoga ilmu yg di share dpt ganjaran drpd Nya...aminnnnn.....



wassalam......



No comments:

Post a Comment