Followers

Monday 18 November 2013

YaHoooooo...PaNtRy TeRbAik.....

Dengan Nama Allah Yang Maha Pemurah Lagi Maha Mengasihani

Assalamualaikum.....x lambat lg rasanya utk share berita gumbira yg nak dkt basi....baru dkt, belum basi lg yer....wlu dh lama berita nih, baru smpat nk crita....baru tringat nak stori......bkn apa, x mau org kata riak vs takabur plk kannn......(alasan la tu)

sempena pensijilan 5S ritu, AJK promosi buat pertandingan Pantry Paling Cantik (cantik la sgt).......opis aku kan ada 3 zon....zon Delima, Nilam dan Zamrud.....kat smua zon nih ada pantry....so, mmg bernas sgt la idea depa nih....

kena plk aku kan PIC Pantry zon Delima....mmg dup dap la...kena plk bos pn mmg cnfident kami blh menang...lagi betambah kecut la perut aku nih....nak dijadikan crita, hari pertandingan tu aku MC...kuang...kuang...gigi plk meragam....aku sempat pesan kat member aku,  sue  dan  pidah ....nasib la depa nih bermurah hati tlg tgk2 kan pantry tu.....TQVM dear....

 ni la pantry kami (zon delima)....aku mmg x smpan harapan nk menang coz pantry kami nih smuanya old school...kabinet dapuq pun teruk...kerusi meja lagi la toksah crita....amik hat yg org x mau dah....klu nk banding dgn zon lain, mmg la jauh panggang dr api....aku cuma jait bg sedondon langsir, lapik meja, fridge cover & microwave cover.....dinding pun kami cat bg sedondon dgn warna fresh green.....baru slera nak mkn.....
 strawberry tu pun kami buat sendiri...
ni la org yg mnjadi pencetus idea nak wat strawberry... puan sfera
kale dinding ni aku pilihkan....tukang cat dia Nizam...klu bab cat mengecat ni mmg dia la Master...
 
result diumumkan seminggu pastu.....Alhamdulillah....sehari tu asyik tersengih ja......result nmpaknya berpihak kat kami...yahoooo.....yabeda beduuuuuu.....rezeki tergolek namanya.....kejayaan dikongsi bersama dgn farah n syam......hamper yg lebih tu kami letak ja dlm pantry...share ramai2......

 hadiah berupa hamper & sijil....
 bergambar kenangan dgn kwn2 opis yg menang pertandingan cipta logo 5S...aku pn msk jgk...tp nasib x sblh aku...just no 4....jadi la dr x dak....huhu....
 bersama AJK pantry zon delima....farah n syamsuri....

sijil kemenangan diabadikan kat dlm pantry....terhias indah bersebelahan carta organisasi pantry...cewahhhh...buat semangat utk terus ber 5S...hehehe.....


best jgk rupanya 5S ni....byk aktiviti yg bermanfaat....sebelum ni benda apa 5S pun aku x pernah tau...blur ja klu dgq 5S...la ni klu tya ja, smua dok dlm otak....berdesup blh jwb....hehehe....Insyaallah...

wassalam......


2 comments: