Followers

Friday 1 March 2013

FaMiLy GatHeRiNg-PuNcAk MuTiaRa CaFe

Salam...mggu lps ..famili akak aku yg dok kt melaka pulang bercuti kat rmh mak. Hari Sabtu ptg, akak aku call ajak p Puncak Mutiara Cafe. Cafe ni terletak kt kampung Pelet Penanti, Bukit Mertajam.. Jauh jgk la dr rmh aku. Lebih kurang 1 jam perjalanan. Aku x pernah lg sampai kt cafe ni..Ni la first time..Member opis slalu cita depa mai mkn kt sini.. opis aku besa buat Majlis Berbuka Puasa kat sini.

Kami p 3 family...bagi aku tempat ni mmg best...bagi aku yg suka suasana kekampungan, enviroment kat situ mmg syok giler..tempat dia mmg luas..x payah dok tggu nak duduk kt mana..makanan pn cpt sampai...aku n famili habiskan masa 3 jam kat sana...Nak solat pn x ssh coz ada surau yg selesa di sediakan..kat sini jugak ada mcm mini zoo..tp,..x la byk sgt haiwan yg ada..plg anak2 aku suka burung unta..

makanan yg ada kat sini jarang ada kat tmpat lain..contohnya sate daging yang beraneka seperti daging kambing,arnab,rusa dan burung unta..


 anak-anak aku...
 aku, maira n en. suami

 adik yg kecik, ayah n akak aku..
 mak, adik n ayah..


kepada yg nak tau lebih lanjut psl cafe ni blh layari kat www.puncakmutiara.com..aku x sempat nak snap pic hidangan yg aku oder..so...aku copy kat website puncak mutiara sendiri (tq) ..

 set satay special- RM 24.50
 Nasi Beriani Paha Kambing-RM22.80 (aku share dgn en.suami)
Roti Benggali dgn Sup Kambing-Pilihan En.suami

v

v

v

bye..bye...jumpa lagi...







No comments:

Post a Comment