Followers

Friday 29 March 2013

Lama tak update...

Dengan Nama Allah Yang Maha Pemurah Lagi Maha Mengasihani

Salam...korang mesti tertanya-tanya kenapa aku dh brp hari x update...walaupn byk cita nak share sebenaqnya...nak kata busy sgt x pun...

dua tiga hari ni terkena serangan angin masa muda2 dulu...nak tau angin apa...???

 tadaa...angin mentelaah novel...hehehe...aku ni sejak azali lg suka sgt baca novel...bkn takat baca, siap suka kumpul lagi...tapi, tabiat ni dah lama terhakis sejak adanya humaira...aku mcm x sempat nk membaca...tambahan pula en. suami plg x suka aku baca novel kt rumah...aku klu dpt novel jgn kata apa dah...org ckp pn aku x dengaq...siap lompat masuk terus dlm cita tue...kusyuk sungguh..siap teriak lagi...huhuhu...jiwang karat kan..?? at last..en. suami  sampai amik buku tu sorok..
tetiba ja mggu lps aku nmpk novel ni kt rumah mak..adik bongsu aku punya...mcm menarik ja tajuk nya...suamiku vampire...bagi aku jalan cita nya sgt menarik...dah lama x baca novel mcm nih...korang try baca...permulaan cita agak lucu...pertengahan cita sedey sesangat...tp ending nya   syok giler...korang try la baca...mmg berbaloi lah...jalan cita yg agak berlainan dr novel yg aku baca sbelum nih...



jumpa lagi...wassalam......


3 comments:

  1. sue nk booking novel nie eyh...

    ReplyDelete
  2. tajuk ja seram...tp cita romantik gilaa...sue, kena byq deposit 10% utk booking...hehehe....

    ReplyDelete