Followers

Thursday 14 March 2013

Buka Booth Di Dewan Sri Pinang...

Dengan Nama Allah Yang Maha Pemurah Lagi Maha Mengasihani

Salam....Nak share cita buka booth kat mesyuarat agong Puspanita Negeri Pulau Pinang di Dewan Sri Pinang...aku dan kawan2 mewakili Puspanita daerah SPS...macam2 item dijual kat sini....

aku n member pn x kurang hebatnya...dari kitchen helper, kain, tudung dan pelbagai barang kosmetik termasuk kolagen...member aku si nurul yang bawak benda2 nih...aku cuma jual brg2 berasaskan jahitan.. mcm besa laa...

 sibuk layan customer...
 member-memberku..Cik Nora, Nani, Farah & Nurul...
 eh..eh...aku pun nak posing jgk...hehehe...
 sedang menyusun barang jualan
 antara booth yang ada kat sana...berbagai barang dijual termasuk baju, tudung, kosmetik, sos dan berbagai jenis kek yang sedap sehingga merambangkan mata aku..aku ni kan peminat kek...
 booth kami dan beberapa booth lain yang turut serta memeriahkan suasana..
 farah sempat shopping tudung lagi...

 sama x cheese kek ni dgn yg aku buat....????

 apa yang aku shopping?...tadaaa.....tiap tahun pasti aku akan beli berbagai jenis kek utk dibawa balik kpd family aku yg rata2 suka mkn kek...terutama skali humaira...tp, aku plg suka cheese kek tu...sbb tu la aku kalut ja carik resepi sbb sodap sgt...kek ni dijual dengan harga RM 10 untuk 3 biji kecil nih...murah kan...???? aku jgk berjaya menyopping sehelai jubah dgn harga RM25...terkejut...??? baru tau!!! bkn bundle...jubah tu dilelong untuk habiskan stock...

sekian utk hari ni....wassalam....

No comments:

Post a Comment