Followers

Monday 4 March 2013

JoM ReFLekSi...

Dengan Nama Allah Yang Maha Pemurah Lagi Maha Mengasihani

Salam..nak share aktiviti terluang aku n adik kecik (wahida) kat ofis....on da way nk p kiosk yg terletak kat building sebelah opis, kami sempat lagi dok massage kaki kat port refleksi blkg opis..tempat ni baru ja dibina menggantikan tempat lama..

 aku sebenaqnya x boleh nak jalan lama2 atas batu nih...x tahan...merata tempat aku sakit..walaupun aku cuba gagahkan diri, namun msih x boleh lama jgk..lepas ja jalan kat sini mesti aku terpaksa tanggung kesakitan kat tapak kaki dlm masa yg lama...aku pun x tau bhgian mana yg sakit...yg pasti satu tapak kaki aku sakit..
 terkedek-kedek aku menahan sakit..huahuaaaaa....
 bersantai dgn adik kecik sambil hidup udara nyaman..(tgh tahan sakit sebenaqnya..)

 bahagian-bahagian anggota badan kita...
 sudut refleksi opis aku...cantik tak...?
 adik kecik plk nak try...
tengok...kelat sungguh muka dia...tp stay sweetttt...

No comments:

Post a Comment