Followers

Sunday 31 March 2013

Jom Breakfast...

Dengan Nama Allah Yang Maha Pemurah Lagi Maha Mengasihani

Salam..hari ni cuti hujung minggu...mcm besa la klu cuti aku akan prepare breakfast...biasanya family aku suka mkn yg berat cnthnya yg bergoreng...klu cuti, kami jarang breakfast kt luar...

hari ni mood aku x brapa nk rajin sgt..buka peti ais tgk sayuq yg ada cuma kobis dan tomato ja...aku amik keputusan nk goreng mee kering aka maggi kering ja...cukup lah untuk pagi nih...makan bersama air teh yg panas..huyyyooooo...best giler...

fuh... dah siap...
 air tea O  panas...
bahan yg wajib ada...


ini saja la utk pagi nih..nnt lunch aku masak yg lain plk...memandangkan tempahan baju yg msh bertimbun, aku lebih selesa masak yg simple ja...hehehe...jemput makan smua...

wassalam...

No comments:

Post a Comment