Followers

Saturday 23 March 2013

Earth Hour 2013

Dengan Nama Allah Yang Maha Pemurah Lagi Maha Mengasihani


EARTH HOUR 2013
23 MAC 2013 
8.30 pm - 9.30 pm


Salam..hari ni 23hb..earth hour 2013...pkl 8.30 mlm smpi pkl 9.30 mlm..jom kita sama-sama support...aku & anak2 tggl bertiga ja..en.suami p kerja..tp, aku stay support earth hour nih...

yg best nya...anak2 aku jadi baik la jap...maklumlah dok dlm gelap...smua dok diam2 ja..tp aku still on TV utk depa..klu x, nnt aku jgk yg ssh..hehehe...

 skali skala pakai lilin best gak..tringat masa kecik2 dulu...slalu blackout...mak pn sibuk cari lilin...yg kita plk sibuk dok kat tepi2 lilin tue...jenuh mak bising takut jadi apa2 kat anak & rmh dia...

 nak tggu pkl 9.30 rasa mcm jarum jam x berjalan..tu belum kira nak dgq rungutan bebudak ni lagi...
x pe..kuatkan semangat...bukan slalu pun...
v
v
v
v
v
v

jumpa lagi...wassalam...


No comments:

Post a Comment